MR Swe Startet 6.April Link til dette innlegget Startet 6.April Hei. Skal snart ta opp båten for legge på nytt bunnstoff. Har ikke noen aning hva forrige eier brukte. (2 år siden ). Kan man bruke feks jotun supream på alle tuper bunnstoff. Hvordan ser man hvilken type man har idag? hard/selvpolernade/annet? Bilde er ca 2 år gammel fra forrige eier Sitér dette innlegget Link to post
skagenekspressen Svart 6.April Link til dette innlegget Svart 6.April Hardt eller selvpolerende finner du ut med prøve med skrape. Selpolerende løsner som masse, hardt som flak, små eller store. Jeg la Jotun Supreme på hardt, fungerte fint. Men hardt er lettere å slipe. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.April Link til dette innlegget Svart 7.April Trenger du nytt da? Det ser jo helt og intakt ut? Jeg ville bare ha vasket, skiftet anoder og satt ut igjen. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
MR Swe Svart 7.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April har ikke tatt opp båten. skal ta opp den 1 mai bildet er ca 2 år siden så tror den ikke er like fin Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 7.April Link til dette innlegget Svart 7.April Hvis du tar på bunn med våte fingre og får farve på fingra har du Selvpolerende. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 7.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April ok men jotun selvpolerandes passe på begge typer. Har brukt det tidiger på motorbåt men førsta gangen vi skal stoffe seilbåt Sitér dette innlegget Link to post
willmasta Svart 8.April Link til dette innlegget Svart 8.April Jotun supreme skal vel gå på alle underlag. Det har jeg brukt med godt resultat på seilbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.