bellen Startet 15.April Link til dette innlegget Startet 15.April Har en BMC 1,5 som jeg prøver å få liv igjen. Gummimanskjettene (endelokkene) til varmeveksleren er av dårlig forfatning og jeg vil bytte disse. Hvor kan jeg skaffe nye? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 15.April Link til dette innlegget Svart 15.April ikke lett uten bilde, men tenke du på noe lignende som dette? https://kdtrading.no/produktkategori/bowman-kjolere-og-deler/bowman-endelokk/bowman-gummi-endelokk/ Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
bellen Svart 15.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April Helt perfekt.. var akkurat dette jeg var ute etter Sitér dette innlegget Link to post
løve Svart 16.April Link til dette innlegget Svart 16.April BMC er marinisert av flere produsenter, ikke alle brukte samme type varmevekslere. F.eks så brukte FM Fredrikstad Tempest kombikjøler. Hva står det på kjøleren din?Tror mulig du kanskje må søke på England. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.