bellen Posted April 15 Share Posted April 15 Har en BMC 1,5 som jeg prøver å få liv igjen. Gummimanskjettene (endelokkene) til varmeveksleren er av dårlig forfatning og jeg vil bytte disse. Hvor kan jeg skaffe nye? Quote Link to post
Geir Hel Posted April 15 Share Posted April 15 ikke lett uten bilde, men tenke du på noe lignende som dette? https://kdtrading.no/produktkategori/bowman-kjolere-og-deler/bowman-endelokk/bowman-gummi-endelokk/ Quote Endelig båt igjen Link to post
bellen Posted April 15 Author Share Posted April 15 Helt perfekt.. var akkurat dette jeg var ute etter Quote Link to post
løve Posted April 16 Share Posted April 16 BMC er marinisert av flere produsenter, ikke alle brukte samme type varmevekslere. F.eks så brukte FM Fredrikstad Tempest kombikjøler. Hva står det på kjøleren din?Tror mulig du kanskje må søke på England. Quote Link to post
Recommended Posts