skøytelars Startet 15.April Link til dette innlegget Startet 15.April Prøvde å tilte drevet ut og inn i dag, før båten går på vannet. Ved impuls inn, hører jeg at pumpa går, ved tilting ut skjer det ingenting, hører ikke at pumpa går. La merke til litt lav spenning på startbatteriet, vet ikke om dette kan ha en sammenheng? Drevet er et DP-E, KAD 43 motor. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 15.April Link til dette innlegget Svart 15.April Prøv å bytte om på releene, se om feilen bytter retning. Hvis feilen fortsatt er lik, må du sjekke om du har styrestrøm til releet Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 15.April Link til dette innlegget Svart 15.April Hos meg svikter de reglene «hvert» år på en av motorene Gjør som foreslått ovenfor Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
skøytelars Svart 15.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April Sturee skrev for 2 timer siden: Prøv å bytte om på releene, se om feilen bytter retning. Hvis feilen fortsatt er lik, må du sjekke om du har styrestrøm til releet @Sturee Hvor sitter reléene hen? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 16.April Link til dette innlegget Svart 16.April De sitter sammen med trimpumpa som gjerne er montert på akterspeilet nær transom. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 16.April Link til dette innlegget Svart 16.April Funker trimsensoren på drevet? Jeg har opplevd at jeg ikke fikk trimmet ut ifm feil på sensoren, den trodde vel at drevet var ute allerede. Da hjalp det å vri på tannhjulet oppe på drevet. Sitér dette innlegget Link to post
skøytelars Svart 17.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April Sjøvind skrev for 11 timer siden: Funker trimsensoren på drevet? Jeg har opplevd at jeg ikke fikk trimmet ut ifm feil på sensoren, den trodde vel at drevet var ute allerede. Da hjalp det å vri på tannhjulet oppe på drevet. @Sjøvind Kommer nå på at jeg har glemt å dra ned og feste hjelmen. Kan dette være årsaken? Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 17.April Link til dette innlegget Svart 17.April Absolutt ja. Det er hjelmen som er koblet til tilt sensoren. Sitér dette innlegget Link to post
skøytelars Svart 17.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April Mr_Stian skrev for 3 timer siden: Absolutt ja. Det er hjelmen som er koblet til tilt sensoren. 🙈😂 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.