bare lek(k)er Startet 19.April Link til dette innlegget Startet 19.April Skal til å montere ny hekk svinger. Skulle gjerne hatt en sånn gjennomføring, har søkt det store internettet, men fant ikke tilsvarende, så da må jeg forsøke guruene her. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 19.April Link til dette innlegget Svart 19.April Mener jeg har sett slike på Maritim. Har du sjekket der? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
bare lek(k)er Svart 19.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April Jepp, Maritim, Seatronic, Best marine, og West. Mulig jeg har søkt feil, men de hadde ikke noe tips når jeg var innom Maritim på Slependen rett før påske heller Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 19.April Link til dette innlegget Svart 19.April Fant den hos Maritim. Det ser ut til at den inngår i en pakke for montering av hekksvinger. Se link: Hekkgiver brakett Kristiansand har 1 stk i butikk. Trenger du kun gjennomføringen så bør den være enkel å lage for en med 3D printer. Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
bare lek(k)er Svart 19.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April Ah! Takk!! Litt "bortkastet" å kjøpe hele settet, når det er Raymarine giver jeg har, på den andre siden blakker jeg meg jo ikke. Koster sikkert omtrent det samme, evt mer å få noen til å printe den Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 19.April Link til dette innlegget Svart 19.April Scanstrut har bra boot seals, men det koster. https://www.scanstrut.com/marine/seal Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 19.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April Evt. Går det sikkert greit å bruke en sånn en.. Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 19.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April @abbor ja, har sett på de også, men det er vel bare den runde som kan splittes, så jeg får gjennom kontakten og beholder vanntetting. Tror jeg går for den jeg linket til i tidligere innlegg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.