Fantares Startet 21.April Link til dette innlegget Startet 21.April Når en gaper over for mye…. Fikk denne i går, men klarer ikke artsbestemme den. Noen som vet? Link to post
TideRace Svart 21.April Link til dette innlegget Svart 21.April En litt i overkant optimistisk kutling uten magamål? Ut fra bildet synes det at kroken går inn under kjeven, så denne er nok huket og ikke gått løs på sluken frivillig. Link to post
Fantares Svart 21.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April Men, har kutlingen disse piggene på siden? Link to post
Hulda Svart 21.April Link til dette innlegget Svart 21.April I Bunnefjorden kalte vi den for ulke/ bånnulke. Link to post
TåT Svart 21.April Link til dette innlegget Svart 21.April Kuling og ulke er to forskjellige familier, men de ligner. Det finnes en rekke kutlingarter og flere ulker, og jeg har ikke kompetanse til å artsbestemme denne. Jeg anbefaler at du spør på «marinbiologene» eller «artsfiske» på FB. Legg ut ev. svar her. Link to post
Komodo Svart 21.April Link til dette innlegget Svart 21.April Vanskelig å se på det bildet pga kjennetegn, men jeg tipper at det er en eller annen type ulke. Det finnes flere forskjellige ulker, f.eks. dvergulke. I barndommen/ungdommen kalte vi det bare bånnulke, men det er altså flere typer. Tror ikke det er en kutling. Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Trawler 42 Svart 21.April Link til dette innlegget Svart 21.April Det der synes jeg likner på en meget ung "Fjesing". Faderen ble stukket av en voksen utgave av arten og sa det var smerte man ikke glemmer så fort. 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn