Jump to content

Konkurs NAV-TECH AS


jako

Recommended Posts

Den PC PLANNER du refererer til, er C-maps produkt for å kunne planlegge turer på C-map kart på en PC. Maritims PC PLANNER er et annet navigasjonsprogram for PC med samme navn. Det kommer opprinnelig fra Navtech - etter det jeg vet.

 

Kanskje noen med kjennskap til Maritim kan svare på hva som skjer med deres PC PLANNER?

Link to post
Share on other sites

Er det noen her som kan gi meg en beskrivelse på forskjell mellom 2.12(13) og den siste versjonen som ble levert fra Winchart nautiq og hva var siste versjon. Jeg er bruker av V 2.12. :sad:

 

Er det forøvrig noen som kjenner hvilke SW som utnytter MAX Pro. fra C-MAP

Max kartene kan brukes på Winchart, SOB, Maxsea ol så hvitt meg bekjent.

 

Forskjell på 2.13 NautiQ.... nå vet jeg ikke hvilken versjon man nå er oppe i, men kjører selv 2.17a

 

I forhold til 2.12 er rute funksjonene kraftig forbedret. Ved aktiv rute gir menyen mye "ny" info, ETA til end og neste wpt. avstand til neste og siste osv.. meget bra! :smiley: Samt at 2.12 hadde vel el del generelle bug i forbindelse med rute. Låste seg osv... dette er blitt bra.

 

Jeg nevnte "meget bra" med disse funksjonene, det banale er jo at nesten alle raster kart program har hatt disse funksjonene og mange fler fra tidenes morgen. Her er programmene som håndterer vektor kart sære! Kunne nevnt opp en hel masse :headbang: Men så er kartene desto bedre da!

 

Lykke til! NB! Jeg kan sende deg 2.17a på cd om du vil, det er lovlig, oppdateringer er gratis!

 

Jeg vet Astor kjøpte NautiQ for ikke lenge siden, spurte han i en annen tråd hvilken versjon han fikk, men han har sikkert ikke sett det! Kanskje han ser dette! Jeg fikk min 2.17a våren 2005!

Redigert av maanestraale (see edit history)

M/B Månestråle

www.maanestraale.com

Link to post
Share on other sites

Da er boe solgt til nye eiere. det heter Nå

Navtech Norway. og det er samme besettning uten om tidligere eier.

Vidar Nesheim er ny daglig leder.

-------

Alt i følge vår lokalavis i dag.

 

dalane tidene.no

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Finner ingenting i Dalane Tidende sin nettutgave (som forøvrig har adressen: dalane-tidende.no, og ikke dalane tidene.no). Var det i papirutgaven det sto?

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Hvilke "finans muskler" er det snakk om? Har selv en kartplotter til 20 - 30000 som de har levert. Lurer jo litt på oppfølgende service i den henseende.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Max kartene kan brukes på Winchart, SOB, Maxsea ol så hvitt meg bekjent.

 

Lykke til! NB! Jeg kan sende deg 2.17a på cd om du vil, det er lovlig, oppdateringer er gratis!

 

Jeg vet Astor kjøpte NautiQ for ikke lenge siden, spurte han i en annen tråd hvilken versjon han fikk, men han har sikkert ikke sett det! Kanskje han ser dette! Jeg fikk min 2.17a våren 2005!

:seeya: Takk for svaret og tilbudet ditt. :yesnod: Jeg sender en deg en IM og forsøker å kontakte Astor i samme slengen. Bakgrunn for spørmålet om "MAX pro" var at jeg lurte på om det var et nytt produkt i Max serien.

Kuriositeten ved at jeg skriver 2.12-2.13 er at jeg kan ikke skjønne annet en at den download versjonen 2.13 som ligger på nettet er en 2.12 versjon.

 

Jeg bruker forøvrig SOB som reserve/alternativ til Winchart, men i og med at jeg har tutch skjerm liker jeg winchart sine knapper best.

Link to post
Share on other sites

Daglig leder i Navtech Norway som de nå heter, er

Vidar Nesheim og han treffes på 911 44 722 Han svarer nok på alle spørsmål som dere må ha. :flag:

Redigert av careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...