Seaward Startet 22.April Link til dette innlegget Startet 22.April Har akkurat kjøpt en Nidelv 26, 87 mod. Noen som vet hvordan jeg kommer til ferskvannstanken for litt grundig rengjøring? Den ligger på bb side forran en dieseltank nr. 2 etter hva jeg forstår, men dørkplaten ned til disse to tankene ser ikke ut til å kunne åpnes.. Link to post
Førstefender Svart 22.April Link til dette innlegget Svart 22.April Ved en god runde med klorering av systemet, så kommer du langt og slipper å åpne tanken. Hvis du da ikke har noen spesiel grunn til å måtte åpne? Har aldri åpnet vanntank på noen av de båtene jeg har hatt og bruker vannet som drikkekilde. Link to post
Seaward Svart 22.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April Bare for vask. Litt usikker på tilstanden nedi bare. Skal undersøke litt ift kloring. Takk for innspill! Link to post
Seaward Svart 23.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April Fant den til slutt. Måtte skru litt. Tenker nok at litt vask er på sin plass her. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn