Seaward Posted April 22 Share Posted April 22 Har akkurat kjøpt en Nidelv 26, 87 mod. Noen som vet hvordan jeg kommer til ferskvannstanken for litt grundig rengjøring? Den ligger på bb side forran en dieseltank nr. 2 etter hva jeg forstår, men dørkplaten ned til disse to tankene ser ikke ut til å kunne åpnes.. Quote Link to post
Førstefender Posted April 22 Share Posted April 22 Ved en god runde med klorering av systemet, så kommer du langt og slipper å åpne tanken. Hvis du da ikke har noen spesiel grunn til å måtte åpne? Har aldri åpnet vanntank på noen av de båtene jeg har hatt og bruker vannet som drikkekilde. Quote Link to post
Seaward Posted April 22 Author Share Posted April 22 Bare for vask. Litt usikker på tilstanden nedi bare. Skal undersøke litt ift kloring. Takk for innspill! Quote Link to post
Seaward Posted April 23 Author Share Posted April 23 Fant den til slutt. Måtte skru litt. Tenker nok at litt vask er på sin plass her. Quote Link to post
Recommended Posts