seilbåt Startet 20.Januar.2006 Del på Facebook Startet 20.Januar.2006 (redigert) Hva med å lage en egen tråd med forslag til Båtnavn i medlemssidene. Jeg tror det er mangen som sliter med det samme som meg. De kunne lagt alfabetisk med navnets betydning bak eller noe slikt.. Redigert 20.Januar.2006 av seilbåt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 20.Januar.2006 Del på Facebook Svart 20.Januar.2006 God idé, men det er jo bare å ta en titt på himmelen og gi båten navn etter et himmellegme. Vi ble aldri enige så sjefen hjemme tok himmelens lysklareste stjerne Sirius, ikke akkurat et uvanlig navn. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Sjøtummel Svart 20.Januar.2006 Del på Facebook Svart 20.Januar.2006 Hva med å lage en egen tråd med forslag til Båtnavn i medlemssidene.Tja, temaet båtnavn har vært diskutert før: - BÅTNAVN : Bra forslag ønskes!! :) Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 21.Januar.2006 Del på Facebook Svart 21.Januar.2006 En gang jeg satt og surfet og drømte om båt (noe jeg ofte gjør!) , kom jeg over en navnegenerator! Mye rart folk finner på Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 21.Januar.2006 Del på Facebook Svart 21.Januar.2006 Jeg lurer på å døpe om nybåten. Tenkte å plukke litt fra navnene til ungene. Da blir det muligens MarEKath eller Kath El Mar. Er det noen som kan spansk, og kan fortelle meg om det siste evt. betyr noe? Jeg tror "El Mar" betyr "hav" på spansk. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 21.Januar.2006 Del på Facebook Svart 21.Januar.2006 Puffen; forsøk med Karl-El ( man må være SKIKKELIG nerdete for å ta den der ) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
John_Kr Svart 21.Januar.2006 Del på Facebook Svart 21.Januar.2006 For en tid tilbake var det en lignende tråd som dette, har ikke søkt etter den. Jeg har en helt bestemt mening hva båtene mine skal hete. Har oppkalt alle båtene etter navnet til min datter, deretter har båtene fått et nummer. Dvs navn I eller II eller III osv etter hvert som du bytter båter. Dette er min måte å gjøre dette på. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Puffen Svart 21.Januar.2006 Del på Facebook Svart 21.Januar.2006 Puffen; forsøk med Karl-El ( man må være SKIKKELIG nerdete for å ta den der ) Suzuki Er dette noe du har hentet fra supermann, eller? Jeg har dessuten bare døtre, og ingen av dem heter Karl. Så den funker ikke uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 21.Januar.2006 Del på Facebook Svart 21.Januar.2006 Er dette noe du har hentet fra supermann, eller? Jeg har dessuten bare døtre, og ingen av dem heter Karl. Så den funker ikke uansett. Jeps. Bra det finnes flere. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Faxen Svart 21.Januar.2006 Del på Facebook Svart 21.Januar.2006 (redigert) s/y DOWUD Kjempenavn fra Generatoren. Redigert 21.Januar.2006 av Faxen (see edit history) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Puffen Svart 21.Januar.2006 Del på Facebook Svart 21.Januar.2006 s/y DOWUD Kjempenavn fra Generatoren. Her har vi kilder til et hav av potensielle navn. "Wallas", eller kanskje "Porta Potti" eller det avledede "Bæsj & Carry" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.