Code0 Svart 23.Mai Link til dette innlegget Svart 23.Mai Lars H. skrev 5 minutter siden: Er det noen spesiell grunn til at du lurer på om det er byttet havnesjef nylig? Beklager at jeg spurte. Du har jo vært åpen tidligere om at du holder til i Son. Jeg får se om Huda ønsker å legge ut et svar. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 23.Mai Link til dette innlegget Svart 23.Mai Nåværende havnesjef har kjøpt seg et smykke av en 52 Najad som jeg har kjent siden den var ny. Den har vært til totalrenovering hos Vidövarvet. Nå drar sjefen på seilas over laaaang tid. Det kommer ny havnesjef i Son nå i sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai Sitat Beklager at jeg spurte. Du har jo vært åpen tidligere om at du holder til i Son Det er da ikke noe å beklage, hadde jeg visst noe om det, skulle du selvfølgelig fått svar. Men hva med mitt spørsmål om hvorfor du lurer på om det er skjedd noe nytt om havnesjefen? Edit. Men nå har jo Hulda kommet med en forklaring. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 23.Mai Link til dette innlegget Svart 23.Mai Bare kjapt innpå, om du har spørmål om Sonskilen Båthavn, så bare send mail til post@sonskilen.no , der svarer verdens hyggeligste jente, Hanne Gundersen Tjelland, på alt som har med plasser og opplag å gjøre. Eller så er det Roger Finstad som er havnesjef i Son Havn (post@sonhavn.no) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai Det kan jeg bare bifalle, både Hanne og Roger (lenge siden jeg har hatt kontakt med ham) er utrolig greie. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 23.Mai Link til dette innlegget Svart 23.Mai I følge innhentet informasjon kommer den nye havnesjefen i Son kommunale havn til å hete Roy Inge Tveitan. Avtroppende, og helt utmerkede havnesjef heter Roger Finstad. Om det er noe man ønsker, kan man kontakte 'gutta i havna' når man ser døren til 'havnebrakka' er åpen. Det er verdens hyggeligste og imøtekommende folk. Så da skal informasjonen være korrekt vedrørende Son kommunale havn. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 25.Mai Link til dette innlegget Svart 25.Mai Hulda skrev On 23.5.2025 at 13.50: Om det er noe man ønsker, kan man kontakte 'gutta i havna' når man ser døren til 'havnebrakka' er åpen. Det er verdens hyggeligste og imøtekommende folk. Bifalles! Ligger en del i gjestehavna i Son, alltid trivelig og imøtekomne folk! Vært litt pes fra Norled i media i det siste, de klager på at det er for trangt når det ligger båter longside langs innerste gjestebrygge. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.