Jump to content

Endelig ble det båttur for oss i Trudelutt!

Lars H.

Recommended Posts

Sitat

Beklager at jeg spurte. Du har jo vært åpen tidligere om at du holder til i Son

Det er da ikke noe å beklage, hadde jeg visst noe om det, skulle du selvfølgelig fått svar. Men hva med mitt spørsmål om hvorfor du lurer på om det er skjedd noe nytt om havnesjefen? :smiler:

Edit. Men nå har jo Hulda kommet med en forklaring.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Bare kjapt innpå, om du har spørmål om Sonskilen Båthavn, så bare send mail til post@sonskilen.no , der svarer verdens hyggeligste jente, Hanne Gundersen Tjelland, på alt som har med plasser og opplag å gjøre. Eller så er det Roger Finstad som er havnesjef i Son Havn (post@sonhavn.no)

I følge innhentet informasjon kommer den nye havnesjefen i Son kommunale havn til å hete Roy Inge Tveitan. Avtroppende, og helt utmerkede havnesjef heter Roger Finstad. 

Om det er noe man ønsker, kan man kontakte 'gutta i havna' når man ser døren til 'havnebrakka' er åpen. Det er verdens hyggeligste og imøtekommende folk. 

Så da skal informasjonen være korrekt vedrørende Son kommunale havn. 

Hulda skrev On 23.5.2025 at 13.50:

Om det er noe man ønsker, kan man kontakte 'gutta i havna' når man ser døren til 'havnebrakka' er åpen. Det er verdens hyggeligste og imøtekommende folk. 

Bifalles! Ligger en del i gjestehavna i Son, alltid trivelig og imøtekomne folk!

Vært litt pes fra Norled i media i det siste, de klager på at det er for trangt når det ligger båter longside langs innerste gjestebrygge.  

Yamarin 68DC,  Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459
Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her  Insta:@anderfrode

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...