GeirKS Startet 20.Januar.2006 Link til dette innlegget Startet 20.Januar.2006 Hvordan frakte en 45 kg pakke fra Stord til det sentrale østlandsområdet? Posten tar maks 35 kg. Fortrinnsvis rimelig. Geir Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2006 Hvordan frakte en 45 kg pakke fra Stord til det sentrale østlandsområdet? Posten tar maks 35 kg. Fortrinnsvis rimelig. Geir Er det mulig og dele den opp og sende i 2 kolli? Ellers er det rimelig dyrt om man ikke kjenner noen innen transportbransjen som kan ta den med og bli enig om møtested. Gjorde dette for en stund siden da jeg handlet med Gruff her på forumet. Ble ikke dyrt det Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 20.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2006 hmm - kan du få den til Bergen eller ? og - følger det med finnerlønn ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
GeirKS Svart 20.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2006 Det er litt vanskelig å få den til Bergen. Og den er vanskelig å dele, det er en redningsflåte. Finnerlønn? Nå igjen.... Hva med et vaffeljern? Geir Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 20.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2006 Nor Cargo ? Tollpost? Linjegods? Er det fortsatt liv i noen av disse? Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 20.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2006 Hei. Det er fortsatt liv i Tollpost. Jeg jobber der! Du skriver at pakken er 45 kg. Hvilke mål? Og skal til sentrale østlandsområdet...... hvor sentralt? Send meg en IM så kan jeg gi deg en nærmere pris på forsendelsen. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 20.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2006 Nor Cargo lever i beste vellgående det også. Bruker Nor Cargo på jobben tror ikke det er så veldig dyrt Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 21.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2006 det billigste er vel å sende den til Terminal i Oslo, så da skal den dit. Videre derifra, kan den evt. Laguneres for undertegnedes regning.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
GeirKS Svart 21.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2006 Den måler ca. 90x51x30 cm. Oslo eller f.eks. Kingsrød Transport i Sarpsborg burde gå bra. Geir Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2006 Jeg kjøpte en gummibåt her på baatplassen og fikk den sendt med Nor Cargo fra Moss til Haugesund. Betalte rundt 800,- for frakten, men den var litt større enn din pakke da, selv om den var flatpakket. Og da hadde jeg fått rabatt også... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
EMKIS Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 (redigert) Neste gang kan du snakke med https://billigpakke.no/ når du skal sende pakker :) Redigert 9.August.2018 av EMKIS (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Hei EMKIS! Ser du er ny på forumet her, men er du klar over at du har svart på et innlegg fra 2006? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Shore Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Hadde jeg hatt intensjon om å skape reklame for et firma jeg hadde interesser i, hadde jeg sett etter tråder på forskjellige forum og svart på disse med henvisning til dette firmaet. Kan være en grunn til at man som helt ferskt medlem leter opp gamle tråder og bruker disse. Skriver kan, ikke at det må være....... Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Komodo Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Følelsen blir jo ikke så rent lite forsterket av at det første innlegget ikke er båtrelatert overhode, samt at vedkommende ikke har registrert bosted eller hva slags båt han/hun har (om han i det hele tatt har båt). Men som du sier, det behøver ikke være slik Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.