Boatheyho Posted May 5 Share Posted May 5 Hei, jeg vurderer å gå til innkjøp av seilbåt for å bo i. Boplass vil være Vestlandet, med ønsker om lengre tur om noen år. Ønsker meg båt mellom 40-50 fot og har sett litt på Bavaria Cruiser 46 Style. Er det noen her inne med erfaring fra denne båten? Eventuelt har noen gode forslag? Jeg er båtvant, men ikke noe ekspert på seilbåter, enda. Budsjett er rundt 2,5 mill… Noen anbefaler eldre båter, men comfort og bekvemmelighet i nyere båter frister mer mer. Har søkt og lest en del her inne, men finner ikke noe spesifikt om denne modellen. Er selvsagt åpen for gode diskusjoner og forslag. Tenker å kjøpe båt ila tidlig sommer. Quote Link to post
lr-80 Posted May 5 Share Posted May 5 Disse bor i sin Bavaria Cruiser 46, mye fin info om båten (og turene, bl.a. oppover norskekysten). Quote Link to post
Boatheyho Posted May 6 Author Share Posted May 6 Takk! Skal se på deres kanaler :) Quote Link to post
Recommended Posts