Jump to content

Treverk: Coelan


Muhammed

Recommended Posts

Har lett etter en tråd om Coelan, men finner det ikke. Noen som har erfaring med dette stoffet? Classic fiberglass er helt klar på at dette er et superstoff, Perlen er litt mere lunken til dette stoffet. Jeg kjenner begge disse to skapningene :flag::sailing: og må jo si at de er såpass oppegående begg to :lol: at man lytter når de har noe å si, men her hadde det vært fint med litt mere info, positiv og negativ.

Link to post
Share on other sites

Det ble brukt Coelan på båtdekket på GAMLE SALTEN for noen år siden, i forbindelse med en total oppfiksing av hele dekket. Resultatet er fortsatt ganske OK, det ser stort sett fint ut. Det eneste jeg vil anbefale er å være ekstra, ekstra påpasselig med at underlaget er ordentlig gjennomtørt, for der hvor man hadde fukt i treverket - der slipper Coelan fra underlaget.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Å dæggern steike, er jeg oppegående også nå? Kona vil neppe tro det men :lol:

 

Dospen, jeg skal lete i mitt kammer etter 3-4 tlf. numre til personer du kan ringe. Den ene er faktisk den som startet import av coelan til Norge for mange herrens år siden. De andre er brukere/tidligere brukere. Da skal du kunne få et greit bilde av produktet.

 

Gi meg litt tid til å spore dem opp (har dem skrevet opp her et eller annet sted).

 

Hilsen Perlen, som gleder seg over å ha strøm igjen, etter å ha vært strømløs i 15 -18 timer .....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...