Skjebergfisker Startet 15.Mai Link til dette innlegget Startet 15.Mai Hei! Har nylig begynt med både krabbe- og hummerfiske og har lyst til å begi meg ut på krepsefiske i sommer. Teiner er jo ikke det billigste å kommer over, så tenkte det kunne vært artig å lage selv. Er det noen oppskrifter / bruksanvisninger tilgjengelig for teiner som einer seg i Norge? Link to post
Bruflaat Svart 15.Mai Link til dette innlegget Svart 15.Mai Beste eg kan anbefale er å kjøpe en av hver så får du studert de nøye så kan du jo kopiere og lage til. Trålverksted for å kjøpe bus, nål og tråd. Link to post
enslagsgjest Svart 15.Mai Link til dette innlegget Svart 15.Mai Man kommer vel langt med litt armeringsjern og en brukt not. Evt kan man snekre i treverk også. Jeg er en slags gjest Link to post
Komodo Svart 15.Mai Link til dette innlegget Svart 15.Mai Tror det der fort blir et tapsprosjekt. Blir nok fort dyrere i materialer enn det ei teine koster. Men hvis du er interessert så har jeg ganske mange brukte teiner til salgs. Både krabbe og hummer. Send meg en IM med telefonnummeret ditt hvis du er interessert, så ringer jeg deg. Tipper ut fra nicket ditt at du holder til i Skjeberg? Det er jo i tilfelle rett over bukta her 👍 Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn