RJB Startet 16.Mai Link til dette innlegget Startet 16.Mai Jeg har en ILAS ankervinsj i båten min, og når jeg så nærmere på systemet så jeg at det var en radiomottaker. Jeg fikk ikke med fjernkontroll når jeg kjøpte båten. Kan noen anbefale en fjernkontroll til denne ankervinsjen? Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart 17.Mai Link til dette innlegget Svart 17.Mai Jeg har en slik. Virker fint til både ILAS ankerwinch og Sleipner SP55 baugpropell. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
RJB Svart 24.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai Vet du hvilken mottaker som står i din båt? Er det 433.92mvh? Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart 25.Mai Link til dette innlegget Svart 25.Mai Skal se om jeg klarer å finne ut av det neste gang jeg er i båten om 2-3 dager. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart 28.Mai Link til dette innlegget Svart 28.Mai Her er bilder av mottager og baksiden av sender. Det står ingenting om frekvens, men jeg synes mottageren ligner på din. Riv av lappen og se om det står noe mer under. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.