Chris00ss Startet 20.Mai Link til dette innlegget Startet 20.Mai Hei. Har noen et tips om det er noen daycruiser på rundt 20 fot som bruker XL stamme påhengs? Sett en del på Ibiza 19/20 og lignende, men ser ut som fleste trenger L stamme? Har en god XL 150 E-tec med bare 140 timer jeg gjerne vil bruke, men kansje bedre selge motor og kjøpe annen om jeg skal ha båt i rundt 19-21 fot? Takk. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 20.Mai Link til dette innlegget Svart 20.Mai .. evt sett på en lift. Ser også ut for meg som at XL stamme begynner å bli mer vanlig på nyere båter fra 20 fot og oppover ... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Komodo Svart 21.Mai Link til dette innlegget Svart 21.Mai ivar skrev On 20.5.2025 at 17.43: .. evt sett på en lift. Vis hele sitatet En ting som er genialt med lang stamme er at man får motoren så høyt at den kommer ut av vannet når den tiltes opp. På min ombygde Draco ligger hele transomen tørt når båten ligger i ro. Blir ikke mye tæring og rust da Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.