mr.Hvaler Svart Søndag 12:35 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 12:35 baatsman skrev for 13 timer siden: Har Suzuki 9,9 efi på en 2.70 jolle. Den motoren er tollet inn som 20 hk. Jeg har tar ut ca 17 hk.. dette er 4 takteren som veier 44 kg. Sjekk den motoren. Kjøre ny av Leere i F stad. Har en 50 hk på en selvrensende jolle, her har jeg stengt selvlensing. Kjører på med ekstern lensepumpe. lykke til Jo takk, jeg ser litt på 20-25 Honda sin 20hk veier rundt45-46kg å det er forsovidt innafor (4t) Hadde Suzuki DF15 først, men feil stamme, ble rene fontenen bak der😂😂 Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart Søndag 13:50 Link til dette innlegget Svart Søndag 13:50 Fontener da fint. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
subwoofer Svart Søndag 14:00 Link til dette innlegget Svart Søndag 14:00 Faxen skrev 9 minutter siden: Fontener da fint. Absolutt, men dette var vel feil type! Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 10 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10 timer siden «Ny» motor på vei, Suzuki DT30 Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 9 timer siden Link til dette innlegget Svart 9 timer siden Lykke til😀 Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
index Svart 9 timer siden Link til dette innlegget Svart 9 timer siden Hvor mye veier denne? Edit: Fant det ut selv, 56 kg. Det burde hjelpe. Dyr i drift denne scooteren da, med ny motor til hver tur! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.