mr.Hvaler Svart 26.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai Støpt inn siste plater, borret hull til dernering og lensing. Kappet akter platen litt også, det ble ikke verdens beste kapping men var litt stresset. Dekkes uansett av fender listen:) Sparkle og pusse. Så male :) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 26.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai Litt nye planer, tank fremme var var ingen god ide, det blir derfor en løs tank, ikke fast tank. Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 27.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai Sånn så den modellen FB 320R ut, rått spør du meg Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 27.Mai Link til dette innlegget Svart 27.Mai mr.Hvaler skrev On 26.5.2025 at 21.12: tank fremme var var ingen god ide, det blir derfor en løs tank, ikke fast tank. Med en DF15 på så vil du ha mindre enn 50% av bensinforbruket til en DT25 som jeg har sett på flere, så selv en 12 liters tank, som har veldig kompekte mål, vil gi deg 2-3 timers herjing :-) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 28.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai Siste støp og sete/sal på begynt:) Ferdig med støping, kun pussing og sparkling :) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 28.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai Maling bestilt, litt 1/2 matt rød til overdelen:) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 31.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai Da er 11fots styre kabel hentet ut :) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 2.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni Ny dag nye muligheter, pusset og sparklet akterspeilet og litt diverse rundt om, Testet styrekabel på motor;) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 2.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni Da må dette få lov å tørke, så ett lag til med sparkel også er det maling og montering som gjenstår:) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 3.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni Pusset å pusset, klargjør for lakk/maling. Men gurimalla for ett vær, pakke inn og vente på bedre tider🌪️🌧️🌪️ Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 3.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni Trodde båten hadde vært rød, men ser ut til å vært helt hvit. Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 12.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni Kjøpt inn grunning og malings sprøyte:) Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 12.Juni Link til dette innlegget Svart 12.Juni Kjøp en skikkelig maske (3M f.eks.) og riktige filtre for det du skal sprøyte! Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 12.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni Det pusses og pusses Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 12.Juni Link til dette innlegget Svart 12.Juni Du er veldig flink til å dokumentere. All ære for det. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
mr.Hvaler Svart 12.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni Grunning første strøket Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 12.Juni Link til dette innlegget Svart 12.Juni Hvor mange timer har du lagt ned her? (vet de er hobby) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
EiSvIn Svart 12.Juni Link til dette innlegget Svart 12.Juni Så gøy prosjekt. Dette gleder jeg meg til å følge videre. Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 12.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni Faxen skrev 1 time siden: Hvor mange timer har du lagt ned her? (vet de er hobby) Vet ikke, holder på litt til å fra, hatt den i cr ett år og jobbet av og på, blir mange timer, men dette er bare kos. Men jeg er ganske effektiv når jeg bestemmer meg for å gjøre noe:) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 12.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni EiSvIn skrev 48 minutter siden: Så gøy prosjekt. Dette gleder jeg meg til å følge videre. Takk, selv når den er ferdig, og skal kjøres med Suzuki DF15 i år, kan det være at neste år blir en MYE større motor, må sjekke ut hvordan den er i bølger/sjø og hvor mye akterenden tåler av vekt før den synker såpass at det ikke går, så litt vekt test i år, så blir det noe hårete neste år (håper jeg) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 12.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni Min farge inspirasjon er omtrent som på bildet, mulig litt mer matt rødfarge Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 12.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni 2 lag med Jotun Racing hardt bunnstoff Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 12.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni Dette få tørke, i morgen pusser jeg overdelen og klar gjør den for lakkering :) I mens jobber parallelt med sittesalen/sete også:) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 12.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 12.Juni Link til dette innlegget Svart 12.Juni Dette blir bra 👍 Sprøytet du primer og bunnstoff på? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.