mr.Hvaler Svart igår klokken 11:25 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:25 Sinvano skrev On 12.6.2025 at 19.44: Dette blir bra 👍 Sprøytet du primer og bunnstoff på? Nei, det rullet jeg på :) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart igår klokken 11:26 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:26 Går fremover:) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart igår klokken 11:26 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:26 Og så dette:) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart igår klokken 11:27 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:27 Venter på denne, er sendt Er greit med klokke:) Siden jeg ikke skal ha tank fremme:) Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart igår klokken 11:35 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:35 Blir spray lakkert, for å dekke overalt og få en bedre finish. Så skal jeg få hjelp av svigemor med trekk av salen/sete Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.