mr.Hvaler Svart 21 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Næh, den æh: S30 Propell Suzuki 10 1/4 X 15 Fra 11-15, var 13 på fra før, siden båten er såpass lett håper jeg dette går over 30knop, mot 25knop nå (11 i stigning) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Ja, jeg vil tro at opp i stigning er løsningen her. Siden den er så liten og lettdrevet. Derfor stusset jeg litt over at du gikk ned til 11"... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
mr.Hvaler Svart 20 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20 timer siden index skrev 1 time siden: Ja, jeg vil tro at opp i stigning er løsningen her. Siden den er så liten og lettdrevet. Derfor stusset jeg litt over at du gikk ned til 11"... Fant ikke merkingen på den gamle så jeg gamblet litt🤪 Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 20 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Nytt elektrisk anlegg, snakk om ett skritt frem å to tilbake Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20 timer siden Link til dette innlegget Svart 20 timer siden mr.Hvaler skrev 8 minutter siden: Fant ikke merkingen på den gamle så jeg gamblet litt🤪 OK! Propeller er heldigvis lette å selge igjen, og det er jo greit med noe å eksperimentere med. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
mr.Hvaler Svart 15 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15 timer siden Må trimme finnen for å få plass, tegner godt Sitér dette innlegget Link to post
mr.Hvaler Svart 12 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Nå er nye lanterner montert, alle kabler er byttet, nytt batteri er kjøpt inn og montert, testet navigasjon og svinger, alt fungerer (enn så lenge) slipt sink finnen til den nye propellen og gjort klart for 11liter bensin 2% oljeblanding. Kona hiver meg å raketten uti i morgen, oppdatering følger:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.