subwoofer Startet 26.Mai Link til dette innlegget Startet 26.Mai Er det noen som vet hvem som kan finne på å ha 50x50x3 varmgalvaniserte firkantrør? Skal bygge om litt på hengeren, flytte tårnet lenger bakover enn det er i dag og da må jeg ha lengre tverrliggere. Båthengere er jo ikke noe man typisk finner på skroten heller, så kan ikke bare finne en gammel henger og plukke fra. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 26.Mai Link til dette innlegget Svart 26.Mai Hvor lange trenger du? Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 26.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai Ikke så mye, et på 470 og et på 850. Det korteste kan jeg evt lage ved å korte ned det lengste av de gamle. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 4.Juni Link til dette innlegget Svart 4.Juni Beklager sent svar. Jeg har noe liggende i Fredrikstad, hvis du ikke har fått tak i. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.