subwoofer Startet 26.Mai Link til dette innlegget Startet 26.Mai Er det noen som vet hvem som kan finne på å ha 50x50x3 varmgalvaniserte firkantrør? Skal bygge om litt på hengeren, flytte tårnet lenger bakover enn det er i dag og da må jeg ha lengre tverrliggere. Båthengere er jo ikke noe man typisk finner på skroten heller, så kan ikke bare finne en gammel henger og plukke fra. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 26.Mai Link til dette innlegget Svart 26.Mai Hvor lange trenger du? Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 26.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai Ikke så mye, et på 470 og et på 850. Det korteste kan jeg evt lage ved å korte ned det lengste av de gamle. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 4.Juni Link til dette innlegget Svart 4.Juni Beklager sent svar. Jeg har noe liggende i Fredrikstad, hvis du ikke har fått tak i. Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 18.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni Kallethekid skrev On 4.6.2025 at 7.12: Beklager sent svar. Jeg har noe liggende i Fredrikstad, hvis du ikke har fått tak i. Vis hele sitatet Prøvde å sende deg PM. Ikke noen andre napp så langt. Har du mulighet til å sende som Norgespakke? Målene er innafor (hvis lengdene pakkes ved siden av hverandre) og en grovt beregna vekt på 7kg går fint på den billigste. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 18.Juni Link til dette innlegget Svart 18.Juni subwoofer skrev On 26.5.2025 at 9.09: Er det noen som vet hvem som kan finne på å ha 50x50x3 varmgalvaniserte firkantrør? Skal bygge om litt på hengeren, Vis hele sitatet Det er jo ikke noe problem å bruke rør som ikke er galvanisert heller til slik små ombygginger. Bare å slipe vekk evt. rust, og få på noe god maling. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
subwoofer Svart 18.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni Problemet er å finne veggtykkelsen. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 18.Juni Link til dette innlegget Svart 18.Juni Skjønner. Men tror den dimmen er mye brukt på f.eks. fagverksstaver. Tror det ligger noe og slenger rundt garasjen her... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
subwoofer Svart 18.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni Alt det jeg fant lett tilgjengelig på nettet var 50x50x2. Fint om du kan se hva du har i garasjen! Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 18.Juni Link til dette innlegget Svart 18.Juni Kan sjekke etterpå. Det er nok i tilfelle noe gamle rustne greier, men met så små biter er det fremdeles ikke noe problem å feie over med en vinkelsliper og en malekost Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kallethekid Svart Onsdag 11:26 Link til dette innlegget Svart Onsdag 11:26 subwoofer skrev On 18.6.2025 at 7.09: Prøvde å sende deg PM. Ikke noen andre napp så langt. Har du mulighet til å sende som Norgespakke? Målene er innafor (hvis lengdene pakkes ved siden av hverandre) og en grovt beregna vekt på 7kg går fint på den billigste. Vis hele sitatet Beklager, jeg hadde sett feil. Har kun kortere biter i 50x50x3 ca 40 cm lange. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.