Petter0703 Startet Mandag 23:20 Link til dette innlegget Startet Mandag 23:20 Har en yanmar 50hk ståendes, lekker bra med eksos fra en sprekke. Kan man tette det på noen slags måte? Eller må turboen byttes? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart Mandag 23:42 Link til dette innlegget Svart Mandag 23:42 Dette er det villeste jeg noen gang har sett eller hørt om... Et hull på 10mm vil normalt ta rotta på ladetrykket... og her har du et gap som tilsvarer 70-80? slike hull? så du har null ladetrykk og har overhodet ikke nytte av turboen slik den er nå. Kan du dele motorkode? slik at vi kan se vilken turbo som sitter på og hvordan den er bygget. Så kan du kanskje få bedre veiledning. Sånn umiddelbart så ser det krevende ut å fikse denne... Sitér dette innlegget Link to post
Smyg1 Svart Tirsdag 05:54 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 05:54 Ser ut som en 4jm-te Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart Tirsdag 09:29 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 09:29 Etter å ha sett bildene på pc ser det ut som om eksoshuset har løsnet fra bakplata fordi festeskruene har skrudd seg ut. Dersom det er tilfelle og du har en leke stor vinkelfeil som det ser ut på bildene, så antar jeg at eksoshjulet må ha kommet i kontakt med huset og at du da dessverre har betydelige ødeleggelser, og turboen kan neppe repareres. Utvendig ser den sliten ut og jeg antar at eksoshuset har gjort sitt. Sitér dette innlegget Link to post
Petter0703 Svart Tirsdag 14:49 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Tirsdag 14:49 Smyg1 skrev for 8 timer siden: Ser ut som en 4jm-te Stemmer det Sitér dette innlegget Link to post
Petter0703 Svart Tirsdag 14:50 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Tirsdag 14:50 dieselfan skrev for 15 timer siden: Dette er det villeste jeg noen gang har sett eller hørt om... Et hull på 10mm vil normalt ta rotta på ladetrykket... og her har du et gap som tilsvarer 70-80? slike hull? så du har null ladetrykk og har overhodet ikke nytte av turboen slik den er nå. Kan du dele motorkode? slik at vi kan se vilken turbo som sitter på og hvordan den er bygget. Så kan du kanskje få bedre veiledning. Sånn umiddelbart så ser det krevende ut å fikse denne... Er en 4JM-TE Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.