Jump to content

Vår-stell av påhenger


jeepy

Recommended Posts

Vår nye Askeladden med Mariner 90HK Optimax overvintrer på sjøen (heldigvis lite plaget med is her vest). Da jeg er helt "grønn" på hvilket vedlikehold jeg bør ta før sesongen ønsker jeg innspill/hjelp her fra forumet.

 

Zinkanoder bør vel byttes? Er det for behov for å skifte tennplugger/bensinfilter. Noe mer?

 

Hva kan jeg gjøre selv og hvor ofte bør man ideelt sett få fagfolk til å ta service på en slik motor?

 

På forhånd takk!!

Link to post
Share on other sites

Hei. ser du ikke får så mye svar her så jeg skal prøve å hjelpe deg litt med min uvitenhet. :rolleyes: er dette en ny motor eller.da kan du jo ta titimers service på den før du starter sesongen.Vil ikke tro att zinkanodene er oppbrukte ettter en vinter på sjøen,arrester meg den som mener det motsatte.Les innstruksjonsboka eller hør med forhandler så får du sikkert gode råd på veien(sjøen) :lol: Gratulerer med ny båt foresten :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...