Dixie 2100 Svart Torsdag 12:16 Link til dette innlegget Svart Torsdag 12:16 Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Så var det på tide å komme seg litt nordover etter hvert, men så er det meldt kuling på tirsdag/onsdag. Over fra Indstön/Marstrand mot Rönnäng er det meldt bølger på 4,4m og vind på16m/s rett inn fra siden fra vest. Og det ser ut til at YR og Windy er temmelig enige. Foreløpig ligger vi her til mandag. Da blir det enten å gå til Skärhamn da, eller vente til kulingen har gitt seg. Jeg heller mot å bli liggende her på Knippla. Her ligger vi trygt og godt i egen bås med 4 tamper, da ligger vi godt selv med mye vind. I Skärhamn er det med baug mot flytebrygge og fast line til moring akter. Jeg tror vi ligger mer komfortabelt her vi er. Det eneste er at jeg er gått tom for rødt. Det hadde vært greit å få handlet nytt i Skärhamn mandag og ikke vente til fredag/lørdag. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
index Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Om det er tomt for rødt så gir vel egentlig svaret seg selv. Det er jo tross alt ferie... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lars H. Svart 2 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Vel, jeg har vært tom for rødt i snart en uke, og det har faktisk gått greit. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
index Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Klart det går greit! Men om jeg skulle ha vært inneblåst noen dager så tenker jeg at litt kos hadde vært greit. Men man må jo ikke, heldigvis. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lars H. Svart 1 time siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1 time siden Captain Chaos skrev On 2.7.2025 at 11.00: men vi fikk plass på de nye bryggene rett nord for gjestehavnen. Privat, men med en del gjesteplasser og automat Disse nye bryggene i Skärhamn, hvor er de? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.