Hulda Svart igår klokken 20:57 Link til dette innlegget Svart igår klokken 20:57 Det var stort sett Østfold-dialekt ispedd noe Vestfold og et par tyskere. Sitér dette innlegget Link to post
NC9 Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Hulda skrev for 12 timer siden: Vi var på Kaffedoppet i dag. Det var såpass klissfulllt at noen parkerte ulovlig på kaia til Pråmen. Tipper at mandags morgen så er 75% av havnen ledig. Når du nevner Pråmen, hva skjer der den har ligget øde og forlatt i mange år? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Pråmen har reist sak mot Strömstad på bakgrunn, etter hva jeg forstår, hevdvunnen rett til fortsatt drift. Den samme mangel på kontraktfestet rett gjelder for så vidt de fleste som har mistet kai/bryggeplass. I tillegg kommer prinsippet om å gi en avgjørelse tilbakevirkende kraft. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Og så var vi på plass i Hunnebo på vår faste kailangsplass. Nå er vi 9 båter i hele havnen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Chilli Solbris Svart 11 timer siden Link til dette innlegget Svart 11 timer siden Gleder meg til å bli pensjonist!!!😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lars H. Svart 11 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11 timer siden Og så var vi eneste gjestebåten på hele den lange bryggen! Det er plass til 52 båter på bryggen når den er full. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.