Pequod Svart igår klokken 08:57 Link til dette innlegget Svart igår klokken 08:57 Takk for nok en hyggelig turrapport fra dere! Ikke umulig at vi sees i Sverige igjen neste sesong. Selv om det ikke er helt klart ennå, så leker jeg i alle fall med tanken på å ta hovedferien i mai/juni neste år, og da er det Sverige - og kanskje Danmark - som står øverst på ønskelisten. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
alphaman Svart igår klokken 09:29 Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:29 så fin tur dere har hatt. Hvor mange motor timer har du kjørt i sommer Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart igår klokken 10:31 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:31 Loggen med timetall og utseilt distanse ligger dessverre i båten (7 mil unna), så det kan jeg ikke svare på nå, men turen gikk jo fra Son i Oslofjorden til utenfor Göteborg og tilbake (uten å etterfylle diesel) , så noen timer og nautiske mil har det blitt. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bonus Svart igår klokken 10:47 Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:47 Lars H. skrev 15 minutter siden: Loggen med timetall og utseilt distanse ligger dessverre i båten ... Kjenner jeg deg rett, Lars, så kommer det nok noen illustrative grafer over det meste, når du får hentet loggen og fyrt opp PC'en hjemme 👍👍 Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart igår klokken 11:30 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:30 Ikke vær så sikker på det. Jeg er blitt rusten på på Excel, har ikke brukt det på lang tid. Dessuten er min versjon av programmet fra "pil og bue tiden". Det har nok blitt mer "papir og blyant" for ting jeg ikke bruker så mye. Jeg har brukt mye PHP på hjemmesidene mine, men når jeg nå går inn på koden forstår jeg ikke hva jeg har skrevet. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart igår klokken 11:56 Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:56 Du er ikke alene der. Når jeg går tilbake i gamle greier kommer stadig dette 'har du virkelig gjort dette her'- syndromet opp. Jeg er tydeligvis inne i en 'jeg glemmer mer enn jeg lærer'-fase. Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 23 timer siden Link til dette innlegget Svart 23 timer siden Takk for nok en sommer med fine turrapporter! Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2 Svart 20 timer siden Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Takk for at vi får bli med på turen langs svenskekysten. Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Takk for turen. Det er alltid flott å følge med på andres turer når man selv sitter å sturer på kontoret. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.