Elmer Startet Torsdag 17:36 Link til dette innlegget Startet Torsdag 17:36 Hei, dere. Vi har en gummijolle som vi er veldig fornøyde med. Dessverre lekker den litt luft slik at den stadig (hvert andre døgn, kanskje?)må pumpes opp når vi er på tur. Problemet er at jeg ikke har klart å lokalisere hvor det er. Om det er i ventilen, eller fra pongtongen. Hva er den beste måten jeg kan bruke for å prøve å avdekke hvor lekkasjen er? Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart Torsdag 17:39 Link til dette innlegget Svart Torsdag 17:39 Bland Zalovann på en spruteflaske, og sprut rundt på båten. Der det bobler er hullet. Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart Torsdag 18:17 Link til dette innlegget Svart Torsdag 18:17 Jeg har hatt samme problemet. Nyttet ikke med spruteflaske. Måtte gå over hver kvardatcm med Zalovann of pensel. Da fant jeg lekkasjene. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.