Petter0703 Startet Fredag 14:00 Link til dette innlegget Startet Fredag 14:00 Noen som har noen tips til hvordan jeg kam få av muttrene på turboen? Har induksjonsvarmer. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart Fredag 14:15 Link til dette innlegget Svart Fredag 14:15 Får nok med stor sannsynlighet ikke ut dette uten at boltene knekker, dessverre. Det er mye rust der, så du må trolig belage deg på ny eksosmanifold og eksosbend, siden jeg tipper at flensene aldri vil bli tett igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart Fredag 15:15 Link til dette innlegget Svart Fredag 15:15 Her er det bare å kappe, finn frem en smal båndfil eller noe som er smått nok. Så ut til å være i dårlig stand så må sikkert bytte flere deler Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart Fredag 18:19 Link til dette innlegget Svart Fredag 18:19 Har du induksjonsvarmer, er det vel bare å sette igang. Men tilstanden på det jeg ser på bildet, er så dårlig at det er som de andre sier, du må regne med at de knekker. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Komodo Svart Fredag 18:25 Link til dette innlegget Svart Fredag 18:25 Husk at poenget med å varme er at godset utvider seg. Det betyr at det er bosset du skal varme på (turboen i dette tilfellet), ikke skruen. Usikker på om du får noen stor effekt av en induksjonsvarmer der. Det er helt annerledes om du kan varme på en mutter. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
dieselfan Svart Fredag 22:26 Link til dette innlegget Svart Fredag 22:26 Ville startet med en mutterknuser. Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart Fredag 23:49 Link til dette innlegget Svart Fredag 23:49 +1 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.