Jump to content

Princess 37 eiere søkes!


Batdilla

Recommended Posts

Jeg har satt igang et ganske ambisiøst arbeide med å skaffe så mye informasjon om Princess 37 som overhodet mulig og deretter samle dette på en "Ultimate P37 Collection" CD.

 

I skrivende stund har jeg samlet på meg bilder av mer enn 75 ulike P37 - noe som utgjør mer enn 20% av alle solgte eksemplarer. Mer enn 400 bilder. Fra en P37 eier i England fikk jeg tak i et pdf dokument på 150 sider med manualer, brosjyrer, tegninger osv. I tillegg har jeg samlet sammen en rekke artikler og tester som jeg er i ferd med å scanne.

 

Jeg lurer på om noen her i forumet vet om noen P37 som går i Norge (Eller i andre land, for den saks skyld). I tilfelle skulle jeg gjerne hatt kontaktinformasjon om eieren slik at jeg kan komme i kontakt med vedkommende. I skrivende stund har jeg kontaktinformasjon om kun en båt i Norge, men jeg har grunn til å tro at det går minst 5-10 Princess 37 i Norge. Jeg ønsker å komme i kontakt med P37 eiere for å første omgang å undersøke om de har noe stoff jeg kan ta med i samlingen, men også for å gi dem mulighet til en kopi av CD'n, hvis de ønsker det.

 

Hvis noen har noen som helst info om eiere av P37, hadde jeg satt veldig pris på innspill. Gjelder det observasjoner av båttypen ulike steder, går det sikkert greit å poste det i denne tråden, så kanskje ulike ledetråder leder til napp. Har noen konkret informasjon med f.eks. navn, er det kanskje greiest å sende dette til meg på IM så slipper vedkommende å bli offentliggjort uten eget samtykke.

 

Takker så mye for hjelpen! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Det ligger en P37 tils. på Finn.no i dag,Batdilla. :wink:

Jammen gjør det ikke det! Har du sett! Og jeg som allerede hadde gjort dagens scanning av nye båter til salgs. Men jeg ville fått varsel fra Finn i morgen tidlig uansett. Men da kan jeg kose meg med annonsen i dag isteden. Takk skal du ha! :cheers:
Link to post
Share on other sites

Det ligger en 37 på Kongen i Oslo.

Tror det bor folk i denne hele året. Det spesielle med denne er at den er forlenget med en drøy meter i hekken, og det samme er flybrigden

Oj! Kanskje det er denne Skipper_Worse var på nippet til å kjøpe i sin tid? Båten het den gang "Grand Lady" og ble solgt til Os i Hordaland. Det er ingen som har mulighet til å ta noen bilder av denne båten for meg? Det hadde vært ekstremt interessant og sett noen bilder av de forlengede delene av båten. :yesnod: Kanskje jeg får noen nye ideer... :rolleyes:
Link to post
Share on other sites

i november lå det en 79 modell for 680' som etterhvert ble merket solgt. Lagret denne annonsen da, og sender deg linken på IM i tilfelle du ikke noterte den på blokka. Kanskje det er den samme du referte til som ble avertert for 675' tidligere?

Takk for det. Den det ble tipset om lengre opp i tråden er en -77 modell, i motsetning til den du nevner som er en-79 modell. Men tips mottas med takk. Både i inn- og utland. Det er alltids en mulighet for at jeg ikke har sett annonsen. Selv om det skal litt til - har for tiden bokmerket mer enn 40 siter som jeg følger med på for å plukke opp nye P37 til salgs... :cool:
Link to post
Share on other sites

AHA, og da skjønner vi årsaken til at vi ikke får presentert fremgangen i prosjektarbeidene på båten din :rolleyes:

:headbang::smash:

Dette er selvsagt noe man bedriver i pauser o.l. på jobben. Har vanligvis matpause foran PC'n og da er dette fint pausearbeide mellom gomling av tørre brødskiver. Tar faktisk ikke så langt tid når alt er bokmerket. Som regel med søkeuttrykket innbaket i bokmerket - da er det rett på i de fleste tilfellene. Så dette går ikke på bekostning av fritiden. :wink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...