Chilli Solbris Startet Mandag 22:42 Link til dette innlegget Startet Mandag 22:42 Etter mye om og men med fiks av dieselpumpe ble det endelig tur i år! Først Fredrikstad -Skjæløy. Så Fredrikstad - Halden! Ikke langt! Men en veldig nødvendig forsiktig start etter renovering av nevnte pumpe! Fortsatt en liten oljelekkasje. Men det er en annen tråd! Det er et mål å ligge jevnt på 8-9 knop! Altså senke skuldrene fart! Det betyr ca 2 timer til Halden. Nydelig tur i fint vær. Har så vidt vært i Halden med båt før. Men ikke med min båt. Vi gikk helt inn til bunnen av Idefjorden. Mye skog og hytter! Og så har vi gjort det. Halden har en koselig havn. Og i dag var det fint lite båter der! Det ble god mat på kaia. Hyggelige priser i gjestehavna med et flott servicetilbud. Gratis dusj og vaskemaskin/tørketrommel Rent og pent! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
lurvetass Svart igår klokken 05:26 Link til dette innlegget Svart igår klokken 05:26 Så flott med en tur tråd @Chilli Solbris. Nå gjelder det å senke skuldrene og nyte livet på vannet, det fortjener du Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Bonus Svart igår klokken 09:16 Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:16 God tur og senk skuldrene nå, @Chilli Solbris Men, du må nok en tur uti først. Du kan da ikke dra på tur med den vannlinjen!! Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart igår klokken 09:29 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:29 lurvetass skrev for 4 timer siden: Så flott med en tur tråd @Chilli Solbris. Nå gjelder det å senke skuldrene og nyte livet på vannet, det fortjener du Tusen takk!😊😊 Skuldrene er i ferd med å senke seg litt. Håper de senker seg mye mer!😃 Bonus skrev 10 minutter siden: God tur og senk skuldrene nå, @Chilli Solbris Men, du må nok en tur uti først. Du kan da ikke dra på tur med den vannlinjen!! Vannlinjen skal skrubbes ettertrykkelig ved første og beste flytebrygge! Det blir nok en saftig blanding kraftvask eventuelt syrevadk! Sedimentene fra Glomma setter seg noe så inn i granskauen!😄😵💫 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
index Svart igår klokken 09:31 Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:31 Sett ut gummijolla vel, da har du sånn akkurat passe høyde å jobbe fra! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Chilli Solbris Svart igår klokken 10:01 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:01 index skrev 29 minutter siden: Sett ut gummijolla vel, da har du sånn akkurat passe høyde å jobbe fra! Definitivt et alternativ!👍 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
lurvetass Svart 23 timer siden Link til dette innlegget Svart 23 timer siden Nei, nå må dere gi dere. Nå har han jobbet og skrudd døgnet rundt og fortjener fri og ferie. Gi blaffen i vannlinja og kos deg @Chilli Solbris Planlegg heller turen videre Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22 timer siden Link til dette innlegget Svart 22 timer siden Synes dette så noe kjent ut.. kan det være.... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bonus Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Bonus skrev for 3 timer siden: ... Men, du må nok en tur uti først. Du kan da ikke dra på tur med den vannlinjen!! lurvetass skrev 1 time siden: Nei, nå må dere gi dere. Nå har han jobbet og skrudd døgnet rundt og fortjener fri og ferie. Gi blaffen i vannlinja og kos deg @Chilli Solbris Planlegg heller turen videre Jeg får skylde på frustrasjonen over ikke å ha båt lenger Det må jo gå ut over noe. Denne gangen uskyldige og ivrige @Chilli Solbris Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 19 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19 timer siden Bjørn Løvjomås skrev for 2 timer siden: Synes dette så noe kjent ut.. kan det være.... Er det White Lady?🫣 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19 timer siden Link til dette innlegget Svart 19 timer siden Skal nok mye til at det ikke er den. Heter vel moonshine nå tror jeg.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 19 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19 timer siden lurvetass skrev for 3 timer siden: Nei, nå må dere gi dere. Nå har han jobbet og skrudd døgnet rundt og fortjener fri og ferie. Gi blaffen i vannlinja og kos deg @Chilli Solbris Planlegg heller turen videre ❤️❤️❤️ Bonus skrev for 1 time siden: Jeg får skylde på frustrasjonen over ikke å ha båt lenger Det må jo gå ut over noe. Denne gangen uskyldige og ivrige @Chilli Solbris 😂😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19 timer siden Link til dette innlegget Svart 19 timer siden Du får fotografere litt nærmere, så ser jeg det nok👍 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 18 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Mens jeg venter på at vinden skal løye litt ble det en liten video! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 17 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Bjørn Løvjomås skrev for 1 time siden: Du får fotografere litt nærmere, så ser jeg det nok👍 Nærme nok?😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 17 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17 timer siden @Bonus har veldig rett @lurvetass Den vannlinjen er kort og godt grusom! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 17 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Og maten på brygga er helt innafor! Havna Restaurant har en hyggelig meny og hyggelig betjening. Og veldig god Fish’n Chips Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Dixie 2100 Svart 17 timer siden Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Chilli Solbris skrev 10 minutter siden: Og maten på brygga er helt innafor! Havna Restaurant har en hyggelig meny og hyggelig betjening. Og veldig god Fish’n Chips Veldig god den der. Spiste der noen ganger når jeg jobba hos Nexans i fjor høst og lå på Thon hotell rett ved siden av. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 16 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16 timer siden Dixie 2100 skrev 51 minutter siden: Veldig god den der. Spiste der noen ganger når jeg jobba hos Nexans i fjor høst og lå på Thon hotell rett ved siden av. Veldig koselig del av Halden dette synes jeg!😃 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Dixie 2100 Svart 16 timer siden Link til dette innlegget Svart 16 timer siden Absolutt Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16 timer siden Link til dette innlegget Svart 16 timer siden Chilli Solbris skrev 1 time siden: Nærme nok?😁😁 Definitivt. Snakket faktisk med eieren, sendte han bildet.. han trodde jeg var havnet i Halden. 😅😅😅 så det er ikke noen tvil om at dette er beste båten i hele verden... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 16 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16 timer siden Bjørn Løvjomås skrev 12 minutter siden: Definitivt. Snakket faktisk med eieren, sendte han bildet.. han trodde jeg var havnet i Halden. 😅😅😅 så det er ikke noen tvil om at dette er beste båten i hele verden... Vi skal ikke snakke om savn….. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 15 timer siden Link til dette innlegget Svart 15 timer siden Det er helt riktig, det skal vi ikke snakke om.. for da trenger jeg psykolog😅😅😅 Dog er det god hjelp å se at du er kommet deg på tur da, det gledes Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14 timer siden Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Å her er selveste på tur Fotografert av eier av den beste båten Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Pequod Svart 14 timer siden Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Godt å se at du har kommet deg ut på tur ja! Innerst i Iddefjorden ligger Bakke rehabilitering, der jeg tilbrakte til sammen et halvt år (i to omganger) etter amputasjonen. Og der ligger huset til Ole i'Dole! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.