Ask Startet 18.Juni Link til dette innlegget Startet 18.Juni Hei. Eg har bytta koketopp. På den gamle var eit ein brennar skadde, og ein annan trengte å få rensa dysene/brennaren. Skruane på brennarane heng heilt fast. Eg tenkjer å smørja eitkvart på skruane no når koketoppen er ny, slik at det er lett å få opp skruane om nokre år. "Kva type "gugge" egnar seg? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 18.Juni Link til dette innlegget Svart 18.Juni Tjære funker bra til slik, men kan nok lukte litt. Ellers er det mange forskjellige typer gjengepasta slik som aluminium og kobber. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Lazyjack Svart 18.Juni Link til dette innlegget Svart 18.Juni Ville nok gått for alu eller kobberpasta. Tjærespray vil lukte heftig og ganske fort brenne helt bort. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 18.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni Takk. Det blir alu- eller koparpasta. Eg har begge deler. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 18.Juni Link til dette innlegget Svart 18.Juni Keramisk fett. https://www.biltema.no/bilpleie/smoremiddel/keramisk-pasta-100-g-2000037637?gad_source=1&gad_campaignid=20567858629&gclid=CjwKCAjwx8nCBhAwEiwA_z__0xHlMjqH2KGT7D7vEKCjbj7eV0ErlxBOsA694Nz3zuwTDrQj4QOPXxoCe4gQAvD_BwE Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.