Jump to content

Busstur til båtutstillingen i Gøteborg


Astor

Recommended Posts

Vi har bestillt billett til båtutstillingen i Gøteborrg. Busstur fra Oslo med overnatting på hotell, retur søndag med stopp i Strømstad og tax free handel på ferja til Sandefjord. I dag var det sekst billetter igjen. Hiv dere med på en sosial tur. Vi er seks BP-folk som allerede har skaffet oss billetter.

 

Turen går i regi av KNBF.

Mer å lese her: Her kan dere bestille billett!


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Jeg har lett litt på nettet for å finne nettsidene til båtmessa. Noen som vet hva utstillingen heter? Hadde vært greit å få litt oversikt over hva som er vært å titte på.

Hej Astor !

 

titta i Baatplassens kalender...der la jag in en link til Båtmässan!

 

her er den http://nemonet.swefair.se/templates/StartP...ain____479.aspx

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Hvor mange er det av de aktive her på BP som blir med til båtmessa i Gøteborg 1. februar 2008?

Endel av oss reiser med Finn Carlsen Turistbusser A/S og får hele lørdag 2. februar på messa. Jeg skal ta mange bilder - håper jeg. Håper at Astor bruker det nye HD kameraet sitt aktivt (det har 60 GB minne!!). Er det noen spesielle ønsker om objekter som bør fotograferes?

Link to post
Share on other sites

Kona Escada og jeg blir med for tredje året på rad. Ses på bussen Roald

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Jeg drar nedover enten fredag/lørdag eller lørdag/søndag. Tidligere har vi tatt hele helgen. Men fruen har noen selskap som skal ha regnskapene ferdig, så i år tror jeg deg blir vanskelig. Men for henne er det mer shopping/spa.

 

Har vel et annet medlem jeg for prøve å få med

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...