Eika Svart igår klokken 11:21 Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:21 elskerseiling skrev for 2 timer siden: Trekker gammel divinycell vann? Ja, nei, det er lukka lukka celler. Meeeen det store spørsmålet er om det er divinicell eller balsa som er brukt som kjernemateriale, balsa trekker vann med glede Sitér dette innlegget Link to post
elskerseiling Svart igår klokken 11:30 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:30 Eika skrev 9 minutter siden: Ja, nei, det er lukka lukka celler. Meeeen det store spørsmålet er om det er divinicell eller balsa som er brukt som kjernemateriale, balsa trekker vann med glede Alt jeg har kommet over av info tyder på at det er divinicell i både skrog og dekk. Kan det stemme at det jeg trodde var en støpt forsterkning(der sprekkene er) er avslutningen på sandwichen og går over til enkeltaminat? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart igår klokken 11:34 Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:34 Alt er muligt, men jeg syns den ser dyp ut, jeg hadde ikke godt om natta før den var slipa opp, undersøkt og evt støpt Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart igår klokken 11:34 Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:34 I og med at båtfabrikat, type, størrelse og prod.år er en statshemmelighet, blir også svarene noe svevende. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart igår klokken 11:40 Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:40 Hvilken båt er dette? Merke, modell og årsmodell? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Lazyjack Svart igår klokken 15:20 Link til dette innlegget Svart igår klokken 15:20 Bruk ordentlig hammer. Gummihammer er fint om du helst ikke vil finne skadet laminat.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.