CR 33 Startet 22.Juni Link til dette innlegget Startet 22.Juni Hei Som emnetittel sier så går båten ut av kartbilde det er en Axiom.Har nå koblet opp Raymarine dopplerradar og vet at jeg går i menyen vining og bevegelse båten i SENTER ,men den muligheten er ikke mulig å stille på(symbolet lyser ikke som det gjorde før)Så jeg undrer om det kan ha noe med tillkobling/innstilling av radar å gjøre? Eller om det er plotter? Er det noen der ute som kan ha peil? Sitér dette innlegget Link to post
CR 33 Svart 23.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni Problem løst Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.Juni Link til dette innlegget Svart 23.Juni Og for andre som måtte ha det samme problemet, hva var løsningen! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
CR 33 Svart 23.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni Noen innstillinger på skjerm som ble gjort av forhandler. Ingen ting med radar å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.