Okkaby Svart 11.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli Grand Banks jr skrev 47 minutter siden: Det var billigere ja... Dansk fiskeri/farget diesel dette. Ikke mulig å tanke med vanlig kort. Men tenker jeg fikser den saken Er jo gammel fisker jeg😉 Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 11.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli Kan ellers opplyse at Havnefest i Bønnerup er helt ok. Goe musikk på scenen å greie pris på Fadbamser(45dkr) Så livet er nå herlig hjemme i Danmark hehe Men blåser friske vind her i kveld Så forblir parkert her til Søndag. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 12.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli NC9 skrev On 11.7.2025 at 11.04: I Grenä pleier det og være noen kr billigere. Den beste prisen vi fant på diesel var i Fredericia. Så prisen for vanlig diesel nå 12:75 Det var billigere en tanken oppe i byen. Så billigste så langt Bønnerup. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 16.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli Ikke set en Norsk båt slr for Sæby. Tyske i store mengder og noen Svenske. Så virker ikke som Ola Dunk er på lsngtur. Ellers fint i sør. Litt over dimensjonert grill kanskje 😂 Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 16.Juli Link til dette innlegget Svart 16.Juli Nok rist-plass til min familie i alle fall Kan jo ligge an til mange samtidige grill-partyer. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Okkaby Svart 18.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli Ingen vind å seilbaljene forbikjøres sjøl i 6knop. På vei til Kirsebær Festival i sol å syden temp Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 21.Juli Link til dette innlegget Svart 21.Juli Nå har du båt, så kanskje ikke så farlig for deg...? Håper du har tett kalesje og båt! Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Okkaby Svart 21.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli Det har i Danmark blitt som i Norge. Alt er ekstrem vær. Men ja alt skal være ok. Jeg er på jobb i røysa nå. Så kompis ser etter båten. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Tirsdag 08:40 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Tirsdag 08:40 Fremdeles sommer i det sydfynske. Så nærmer os @Hulda Sitt område nå. Gått fra Lohals å ned mot Svendborg nå. Må ha nye solbriller, så må innom en by med litt utvalg. PS: Hadde fine kvalitets softis andre dagen Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart Tirsdag 09:03 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 09:03 Lillebelt nordover? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Tirsdag 09:04 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Tirsdag 09:04 Hulda skrev Just now: Lillebelt nordover? Nei blir denne uken i det sydfynske,så tilbake til Kerteminde. Båten blir her nede i vinter som plan er nå Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart Tirsdag 09:08 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 09:08 OK. Vanskelig å leve en hel vinter uten å ha båten maks en time unna. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Tirsdag 09:13 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Tirsdag 09:13 Skal nok en del ture ned i vinter. Har en gammel mor som skranter veldig grunnet drmens. Så får set tilnden uansett,samt kompiser kan sjekke. Men er også mulig den blir stående tørt i frostfri hal. Skal ha montert truster akter. Den er noe billigere å kjøpe i Norge, så tar den med ned å montere sammen med nye ror. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Onsdag 12:53 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 12:53 Litt å velge mellom her. 250 forskjellige øl. Så må ligge her en stund om en skal gjennom alt😂 Var @Huldainnom her her når han var i Svendborg? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart Onsdag 13:08 Link til dette innlegget Svart Onsdag 13:08 Vi har ikke vært innom Svendborg med båt. Vi har vært i Fåborg og Svendborg med bil. Det er noen år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Onsdag 14:05 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 14:05 Hulda skrev 56 minutter siden: Vi har ikke vært innom Svendborg med båt. Vi har vært i Fåborg og Svendborg med bil. Det er noen år siden. Å faen, da husket jeg feil, men te dere var innom her også nå i sommer. Men det kan da anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart Onsdag 15:31 Link til dette innlegget Svart Onsdag 15:31 Både Fåborg og Sønderborg er plasser man bør ta en tur innom. Skal du ha deg en pils, anbefales denne i Antwerpen:' Eller denne: Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Onsdag 15:42 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 15:42 Da ender jeg opp som alkis🤣😂 Her gjøres det klart for kveldens musik på kaia Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.