Jump to content

Hva anbefaler folket av rute over til Danmark fra Sørvestlandet?

Okkaby

Recommended Posts

• 1 måned senere...

Skal nok en del ture ned i vinter. Har en gammel mor som skranter veldig grunnet drmens. Så får set tilnden uansett,samt kompiser kan sjekke. Men er også mulig den blir stående tørt i frostfri hal. 

Skal ha montert truster akter. Den er noe billigere å kjøpe i Norge, så tar den med ned å montere sammen med nye ror.

Tur fra sørvestlandet, til Danmark : jeg ville startet med å gå over til Shetland,  derfra til orkenøyene. Så over pentlandsfjorden og innom Inverness.  Derfra til Peterhead.  så over til Thyborgøn.  gjennom Danmark  til Hals. Derifra til Aholdt, Læsø og Skagen. Så er det bare over skagerakk , tilbake til sørlandet.  Når du så har rundet lindesnes er du nesten hjemme! God tur. 

Aileen ll

Nok lenge til Baljen er hjemme igjen. Den blir i Danmark frem til min neste høst å kanskje ennå lengre.

Den har fått lovlig opphold i Danmark nå, så kan være der sp lenge den vil. Tenker den blir mitt sommerhus noen år. 

Den går på land om ca 2 uker for utbedringer. Så blir den som nye til neste vår.

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...