Rune.f Startet Torsdag 19:07 Link til dette innlegget Startet Torsdag 19:07 Noen som vet hva som er hva ? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Torsdag 19:09 Link til dette innlegget Svart Torsdag 19:09 Fisse sensor må da være noe på et kvinnfolk hehe Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart Torsdag 20:59 Link til dette innlegget Svart Torsdag 20:59 Aner ikke hva det er men tar gjerne en link dersom de kan bestilles.. Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart Torsdag 21:49 Link til dette innlegget Svart Torsdag 21:49 Temp.02.kamaksel.temp Sitér dette innlegget Link to post
Rune.f Svart Torsdag 22:32 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Torsdag 22:32 Takker Hydra, gikk inn på multi instrumentet å gikk til "Diagnostic" menyen, lastet opp feilkoder, får da opp kodene for O2 og kamaksel sensor, skal for sikkerhets skyld bytte dem. Ser det er rimelige priser på Kamsensor men bare opp tom 2011mod DF, om noen finner til bra pris for nyere df115 motor så tips gjerne her, også om det finnes O2 sensor å få utenom å måtte gå via norsk merkeforhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart Fredag 07:35 Link til dette innlegget Svart Fredag 07:35 Starter motor? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart Fredag 08:30 Link til dette innlegget Svart Fredag 08:30 Okkaby skrev for 13 timer siden: Fisse sensor må da være noe på et kvinnfolk hehe Den gikk vel rett hjem hos deg tenker jeg 😄🤣 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Okkaby Svart Fredag 08:59 Link til dette innlegget Svart Fredag 08:59 Komodo skrev 28 minutter siden: Den gikk vel rett hjem hos deg tenker jeg 😄🤣 Ja derfor jeg bare måtte hehe😂🤣 Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart Fredag 09:25 Link til dette innlegget Svart Fredag 09:25 Okkaby skrev 24 minutter siden: Ja derfor jeg bare måtte hehe😂🤣 Ser den, men du har misforstått noe vesentlig. Det er mannfolka som har den sensoren 🤣🤣 (er nødt til å adoptere det uttrykket der ) Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Okkaby Svart Fredag 10:35 Link til dette innlegget Svart Fredag 10:35 Komodo skrev 1 time siden: Ser den, men du har misforstått noe vesentlig. Det er mannfolka som har den sensoren 🤣🤣 (er nødt til å adoptere det uttrykket der ) Joda kan vrl egentlig brukes til begge😉 Men drn sensor kan koste mange båter gjennom årene 😂 Sitér dette innlegget Link to post
Rune.f Svart Søndag 21:02 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 21:02 Ja motor starter å går helt fint, er i bruk nesten daglig, men synes den trenger noen fler runder på starteren før den starter enn de andre motorene jeg har å har hatt (har 2 batteri/mye strøm), synes også gass responsen er for dårlig sammenlignet med de andre jeg har/har hatt, dette kan stemme med feilkode på kam sensor og/eller air/fuel sensor. Fikk tak i begge for 1000kr. Det skal etter hva jeg ble opplyst om virke slik att når en sliten/gåen sensor gir feilkode på dette multi instrumentet så vil feil koden automatisk slettes når ny sensor er på plass å motor er startet å så stoppet en gang, regner med å ha begge ilpt av ett par dager, bytter dem å ser om noe forandres å om koder forsvinner. PS...fisse er jo noe alle smågutter går å drømmer om...men også de eldre galtene som ikke er i stand til å utnytte den lenger ;) Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart 23 timer siden Link til dette innlegget Svart 23 timer siden Var litt rart med 2 defekte sensorer . O2 har vert en gjenganger på suzuki. Hvis bytte ikke hjelper ville jeg ha tatt ut å sammenlignet pluggene samt sjekket bensintrykket. Lykke til👍 Sitér dette innlegget Link to post
Rune.f Svart 19 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19 timer siden Pluggene er jevne å fine, har bygd egne løpsmotorer for meg selv å andre i noen 10år, men ikke outboard motorer, så plugger kan jeg å tyde :) Synes også det er snodig med disse feilkodene, det eneste jeg mener er å anmerke er att gassresponsen er veldig dårlig, forventer att den burde være like god som feks en Yamaha F50, men det er lysår forskjell. Forbruket...som er samme kjøre computer system som på nyere biler....viser samme forbruk pr/tim i forskjellige hastigheter som det alltid har gjort siden den var ny så synes det er merkelig att den har mangel på bensin. Den føles litt i starten som en dieselbil som står i "halv nødmodus", sløv i akserlasjonen men fås likevel opp i fart, på bil typisk luftboks sensor dom er skitten eller defekt. Men skal bytte dem ilpt av få dager nå så får jeg se om den blir kvikkere, hvis ikke så blir det å bruke Gjensidig's motorskade+ forsikring å få den på ett verksted :) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden En kan få tak i Suzuki diagnoseverktøy for ca tusen kroner fra eBay. Nyttig ved sensorproblemer, jeg har et slik. https://www.ebay.com/itm/223680819709 Sitat Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.