Jump to content

Gratulerer til 13 døve - Alle bestod båtførerprøven!

junern

Recommended Posts

13 båtinteresserte døve deltakere i Bergen deltok i forrige uke båtførerkurs med kursinstruktører fra Båtførerprøven.com. Sensor fra Sjøfartsdirektoraret overvar eksamen i går. I dag kom svaret og ALLE bestod! Takket være 2 dyktige instruktører kunne alle få med seg alt som ble sagt under kurset. Ikke lett å oversette kompliserte maritime uttrykk over til tegnspråket...

Bilder og omtale på www.bgds.no

Igjen gratulerer til de 13... :flag::flag::flag: og velkommen etter!!!

Junern

Redigert av junern (see edit history)

:sailing::flag:

Hurra for døve vestlendinger :-) - Vestlendinger kommer og tar etter dere i Døvekonvoi 2006 hm... :cheers:

erund

Hei.

Velkommen ny medlem her. :sailing:

Synes deres båt er pen og fint. Er det ny kalesje? :cool:

Vi gleder oss Dalslandskanal sommer. Og det blir sikker fint båtttur sammen med dere! :yesnod:

At-le :wink:

hei Gratulerer til 13 døve - Alle bestod båtførerprøven!

jeg var bestod båtførerprøven sist 1982. undomklubb i trondheim 10 deltakere på kurset.

mvh ove hjelen.

Redigert av o-hjelen (see edit history)

77mod HANSVIK 14FOT

82mod Hortensnekka HB 620

83mod SUMMER FAMILY 27 FORD 2715

86mod PRINCESS DS 30 VOLVO PENTA 41

Hei - kalesjen ble skiftet for 3-4 år siden. Original er egentlig lys blå (typisk svensk), men denne mørke blå fargen passer bra :-) Ellers er kjempefornøyd med båten bortsett fra litt for få sitteplasser på uteplassen.

Håper min familie med Nimbus 3000 kan besøke båtens hjemland i sommer, men.... spørs om vi rekker tilbake til jobb :smash: Kjenner du eller noen andre som vet noe om et firma i Oslo eller i nærheten kan transportere min båt til Bergen (opp på en lasteskip?) slik at vi kan ta fly eller leiebil til Bergen for å rekke jobben hm....

erund

Mvh erund

Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A

Hei - kalesjen ble skiftet for 3-4 år siden. Original er egentlig lys blå (typisk svensk), men denne mørke blå fargen passer bra :-) Ellers er kjempefornøyd med båten bortsett fra litt for få sitteplasser på uteplassen.

Håper min familie med Nimbus 3000 kan besøke båtens hjemland i sommer, men.... spørs om vi rekker tilbake til jobb :smash: Kjenner du eller noen andre som vet noe om et firma i Oslo eller i nærheten kan transportere min båt til Bergen (opp på en lasteskip?) slik at vi kan ta fly eller leiebil til Bergen for å rekke jobben hm....

erund

Hei Erund.

Du kan snakke med T. R .at han var 2-3 ganger båttur fra bergen til oslo og retur. Hvor lang dager tur? Skal prøve melding (IM) send til baatplassen medlem (astor) kjøpte båten i Førde. Transport lastebåt fra Bergen til Sarspborg like før jul ifjor. Vet ikke hvor mye koster? Dyrt? :confused: eller :headbang: eller :yesnod:

Hilse din kona(K) fra oss.

At-le :wink:

Redigert av at-le (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...