Jump to content

Gratulerer til 13 døve - Alle bestod båtførerprøven!


junern

Recommended Posts

13 båtinteresserte døve deltakere i Bergen deltok i forrige uke båtførerkurs med kursinstruktører fra Båtførerprøven.com. Sensor fra Sjøfartsdirektoraret overvar eksamen i går. I dag kom svaret og ALLE bestod! Takket være 2 dyktige instruktører kunne alle få med seg alt som ble sagt under kurset. Ikke lett å oversette kompliserte maritime uttrykk over til tegnspråket...

 

Bilder og omtale på www.bgds.no

 

Igjen gratulerer til de 13... :flag::flag::flag: og velkommen etter!!!

 

Junern

Redigert av junern (see edit history)
Link to post
Share on other sites

:sailing::flag:

 

Hurra for døve vestlendinger :-) - Vestlendinger kommer og tar etter dere i Døvekonvoi 2006 hm... :cheers:

 

erund

Hei.

 

Velkommen ny medlem her. :sailing:

 

Synes deres båt er pen og fint. Er det ny kalesje? :cool:

 

Vi gleder oss Dalslandskanal sommer. Og det blir sikker fint båtttur sammen med dere! :yesnod:

 

At-le :wink:

Link to post
Share on other sites

hei Gratulerer til 13 døve - Alle bestod båtførerprøven!

jeg var bestod båtførerprøven sist 1982. undomklubb i trondheim 10 deltakere på kurset.

 

mvh ove hjelen.

Redigert av o-hjelen (see edit history)

77mod HANSVIK 14FOT

82mod Hortensnekka HB 620

83mod SUMMER FAMILY 27 FORD 2715

86mod PRINCESS DS 30 VOLVO PENTA 41

Link to post
Share on other sites

Hei - kalesjen ble skiftet for 3-4 år siden. Original er egentlig lys blå (typisk svensk), men denne mørke blå fargen passer bra :-) Ellers er kjempefornøyd med båten bortsett fra litt for få sitteplasser på uteplassen.

 

Håper min familie med Nimbus 3000 kan besøke båtens hjemland i sommer, men.... spørs om vi rekker tilbake til jobb :smash: Kjenner du eller noen andre som vet noe om et firma i Oslo eller i nærheten kan transportere min båt til Bergen (opp på en lasteskip?) slik at vi kan ta fly eller leiebil til Bergen for å rekke jobben hm....

 

erund

Mvh erund

 

Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A

Link to post
Share on other sites

Hei - kalesjen ble skiftet for 3-4 år siden. Original er egentlig lys blå (typisk svensk), men denne mørke blå fargen passer bra :-) Ellers er kjempefornøyd med båten bortsett fra litt for få sitteplasser på uteplassen.

 

Håper min familie med Nimbus 3000 kan besøke båtens hjemland i sommer, men.... spørs om vi rekker tilbake til jobb :smash: Kjenner du eller noen andre som vet noe om et firma i Oslo eller i nærheten kan transportere min båt til Bergen (opp på en lasteskip?) slik at vi kan ta fly eller leiebil til Bergen for å rekke jobben hm....

 

erund

Hei Erund.

Du kan snakke med T. R .at han var 2-3 ganger båttur fra bergen til oslo og retur. Hvor lang dager tur? Skal prøve melding (IM) send til baatplassen medlem (astor) kjøpte båten i Førde. Transport lastebåt fra Bergen til Sarspborg like før jul ifjor. Vet ikke hvor mye koster? Dyrt? :confused: eller :headbang: eller :yesnod:

Hilse din kona(K) fra oss.

At-le :wink:

Redigert av at-le (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...