Seiler Undervann Startet Søndag 21:38 Link til dette innlegget Startet Søndag 21:38 Besto VHF-testen forrige uke og prøvde radiosjekk for 1. gang i dag. Fikk tilbakemelding fra Kystradio at det var mye vindstøy. Det blåste 7-9 m/s i dag. Jeg snudde så vinden kom backfra og forsøkte å få radioen (bærbar Standard Horizon HX210e) i le. Fikk tilbakemelding at det var bedre men fortsatt støy. Jeg var alene i seilbåt og kunne ikke forlate cockpitten. Finnes det mote å unngå vindstøy? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart Søndag 22:33 Link til dette innlegget Svart Søndag 22:33 Se på NRK og reportere som er ute. De har en feit ullsokk på mikrofonen. Tror det er for vind, ikke for at den fryser…? Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Seiler Undervann Svart Søndag 23:11 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 23:11 Skal se om jeg kan finne noe som passer radioen og prøver på nytt. Takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.