stianlok Startet Mandag 07:35 Link til dette innlegget Startet Mandag 07:35 I min irritasjon over at det manglet info, mål eller tegninger for å lage denne selv med en vinkelsliper og 8 sekunder med tig-apparatet, så legger jeg den inn her, så andre kan få lage og ikke kjøpe til 1400kr. Veldig enkelt. Rør bit, Ø23x2,5 eller Ø24x3 etc. Gjengstang M16, standard M16 skive, en mutter i M12x1,5 som du tigger på. Kapp ut for dyse på siden av røret med vinkelsliper. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart Mandag 18:58 Link til dette innlegget Svart Mandag 18:58 Flott deling @stianlok 👍 Du har ikke et bilde som viser verktøyet i bruk også? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
dieselfan Svart Mandag 21:24 Link til dette innlegget Svart Mandag 21:24 stianlok skrev for 13 timer siden: I min irritasjon over at det manglet info, mål eller tegninger for å lage denne selv med en vinkelsliper og 8 sekunder med tig-apparatet, så legger jeg den inn her, så andre kan få lage og ikke kjøpe til 1400kr. Skjønner deg veldig godt. Takk for at du tar en for laget og deler Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.