Roger og Olina Startet Tirsdag 15:37 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 15:37 Jeg er medlem av KNBF, og i den forbindelse fikk jeg nylig en mail om et nytt samarbeid med Norske Sjø. Jeg tenkte det var verdt å sjekke ut og sendte inn en henvendelse. Fikk raskt svar, og det ble litt frem og tilbake på mail – noen av vilkårene var litt "så der", syntes jeg. Men for å gjøre en lang historie kort: Jeg endte opp med å nesten halvere den årlige premien sammenlignet med det jeg betaler i dag, og i tillegg fikk jeg bedre vilkår. Folk har sikkert ulike erfaringer med forskjellige forsikringsselskaper. Selv har jeg bare hatt behov for båtforsikring én gang, og da gikk alt knirkefritt. Så jeg pleier ikke å bytte selskap om det er tilnærmet likt – men her var det faktisk mye å hente for min del. Andre med erfaring med Norske Sjø? Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart Tirsdag 16:09 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 16:09 Dårlig erfaring - dog sikkert 15 år siden. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.