Jump to content

Volvo Penta KAD32. Ledningsbrudd ved "klumpen" til kompressor

Bellil

Recommended Posts

Av mangen på noe bedre ord så spør jeg om hvilken funksjon den klumpen som sitter på ledningen fra skjøtestykket til kompressor har?

Fra kompressor går det en kabel med to ledninger. på veien til skjøtestykket/-kontakten for å gå videre i ledningsnettet sitter det en avlang firkant hvor begge ledningene går igjennom. Det virker på meg som at ledningene bare er støpt inn i den klumpen.

Problemet mitt er at jeg har fått kablebrudd helt inntil klumpen så jeg har ikke noe å skjøte på. På deletegning hos VP ser det ut til at disse ledningene går inn til magneten til clutchen da det er den eneste delens som har ledning på seg i sprengskissen. Del 12 som ikke kan velges, men som er en del av settet del 11.

image.png.e9440cd950ae6b9da897aa8c22e99fcf.png

image.png.39b2af1c5edabde25390a970f93d7103.png

image.png.73a5923af4033355aaaa157f9f458a9f.png

Så det jeg får ut av dette er at ny del med den ledningen koster tre båtpenger som vil gjøre rederinnen forholdsvis irritert.

Her er bilder jeg fant når jeg søkte etter erstatningsnummer

image.png.fd0efcf5fcd97e494816b999a64ca17d.png

image.png.2b12ce6e38e96207a469d60d1be6a4a0.png

Noen som vet hva den klumpen gjør eler har for en funksjon?

A calm sea never made a skilled sailor 
D5L

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...