MR Swe Startet 3.Juli Link til dette innlegget Startet 3.Juli Hei. Har problemet at autosikringen på vannpumpen på feskvannsystemet slår ut etter noen sekund etter jeg slår den på.se måler går direkt på -25-30 amp. Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 3.Juli Link til dette innlegget Svart 3.Juli Har motoren i pumpa satt seg fast? Ser at den er oppgitt til å trekke 10 amp. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 3.Juli Link til dette innlegget Svart 3.Juli Veldig sannsynlig at noe hindrer at motoren roterer ja. Har den stått ubrukt lenge? Noen passe kraftige kakk kan fungere. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 3.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli Monterte en ny og så får jeg sjekke den gamle hjemme Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 3.Juli Link til dette innlegget Svart 3.Juli Kjøp en ny og fiks den gamle. Det er slik jeg gjør det også. Nå har jeg reserve hovedmotor, reserve propell, reserve påhengsmotor, reserve eberspächer varmer, reserve kartplotter osv. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 3.Juli Link til dette innlegget Svart 3.Juli J-Å skrev 9 minutter siden: Kjøp en ny og fiks den gamle. Det er slik jeg gjør det også. Nå har jeg reserve hovedmotor, reserve propell, reserve påhengsmotor, reserve eberspächer varmer, reserve kartplotter osv. Mangler bare Reserve båt da😂 Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 3.Juli Link til dette innlegget Svart 3.Juli Når du får reserve båt, trenger du bare reserve bil. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
J-Å Svart 3.Juli Link til dette innlegget Svart 3.Juli Okkaby skrev 4 minutter siden: Mangler bare Reserve båt da😂 Jeg hadde en Albin Express, men jeg klarte motvillig å selge den. Beklager OT @MR Swe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.