Framtia Posted July 4 Share Posted July 4 Jeg skulle kjøpt diverse Ram mount utstyr, type C (kule 1,5"). Dessverre er jeg sent ute, så handling på nett blir vanskelig å rekke før ferieturen starter. Ønsker derfor tips om butikker som har et godt sortiment av type C utstyr på lager på strekningen Oslo-Kristiansand.. Det jeg først og fremst ser etter er et feste kule til rekkestøtte (klemme), og et feste til dekk (som skrus/boltes). Quote Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
ivar Posted July 4 Share Posted July 4 Mener Clas Ohlson har brukt å hatt greit utvalg i slikt? Quote Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Framtia Posted July 4 Author Share Posted July 4 Ser ut som de har mest type B... Quote Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
ivar Posted July 4 Share Posted July 4 ok, hører B blir for smått om det er litt vekt i utstyret som skal monteres Quote Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
M/S Bastard Posted July 4 Share Posted July 4 Kan jo fint handle på nett, å få tilsendt til nærmeste hentepunkt, hvis turen går på norskekysten Quote Link to post
Framtia Posted July 4 Author Share Posted July 4 ja, har vurdert det, men for det første vil jeg gjerne se litt på utvalget og tenke litt på hvordan ting skal løses, men enda viktigere er det at jeg helt ikke vil binde meg til bestemt rute/tider når jeg er på ferie :-) Quote Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
M/S Bastard Posted July 4 Share Posted July 4 Ok, skjønner Felleskjøpet har jo noe, men ser ut til at man må kjøre litt da utvalget i de forskjellige butikkene ikke er det helt store Quote Link to post
Framtia Posted July 4 Author Share Posted July 4 felleskjøpet var et godt tips, ser de har noe :-) Quote Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Popeye70 Posted July 4 Share Posted July 4 West Systems på Alna har vel noe fra Ram, tatt fra hukommelsen, men jeg vet ikke om de har C-serien som du er ute etter. Edit, joda, de har noe med C-kule: https://www.westsystem.no/produkt/ram-kule-str-c-m-plate/ https://www.westsystem.no/produkt/ram-kule-str-c-m-klo/ Begge på lager. Quote SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts