Framtia Startet igår klokken 08:33 Link til dette innlegget Startet igår klokken 08:33 Jeg skulle kjøpt diverse Ram mount utstyr, type C (kule 1,5"). Dessverre er jeg sent ute, så handling på nett blir vanskelig å rekke før ferieturen starter. Ønsker derfor tips om butikker som har et godt sortiment av type C utstyr på lager på strekningen Oslo-Kristiansand.. Det jeg først og fremst ser etter er et feste kule til rekkestøtte (klemme), og et feste til dekk (som skrus/boltes). Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
ivar Svart igår klokken 09:24 Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:24 Mener Clas Ohlson har brukt å hatt greit utvalg i slikt? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Framtia Svart igår klokken 09:26 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:26 Ser ut som de har mest type B... Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
ivar Svart igår klokken 09:30 Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:30 ok, hører B blir for smått om det er litt vekt i utstyret som skal monteres Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
M/S Bastard Svart igår klokken 09:34 Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:34 Kan jo fint handle på nett, å få tilsendt til nærmeste hentepunkt, hvis turen går på norskekysten Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart igår klokken 09:54 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:54 ja, har vurdert det, men for det første vil jeg gjerne se litt på utvalget og tenke litt på hvordan ting skal løses, men enda viktigere er det at jeg helt ikke vil binde meg til bestemt rute/tider når jeg er på ferie :-) Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
M/S Bastard Svart igår klokken 10:35 Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:35 Ok, skjønner Felleskjøpet har jo noe, men ser ut til at man må kjøre litt da utvalget i de forskjellige butikkene ikke er det helt store Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 23 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23 timer siden felleskjøpet var et godt tips, ser de har noe :-) Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Popeye70 Svart 19 timer siden Link til dette innlegget Svart 19 timer siden West Systems på Alna har vel noe fra Ram, tatt fra hukommelsen, men jeg vet ikke om de har C-serien som du er ute etter. Edit, joda, de har noe med C-kule: https://www.westsystem.no/produkt/ram-kule-str-c-m-plate/ https://www.westsystem.no/produkt/ram-kule-str-c-m-klo/ Begge på lager. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.