Lars H. Svart 10 timer siden Link til dette innlegget Svart 10 timer siden Jeg er glad jeg er 81 år nå og slipper å oppleve den tiden dagens barn får oppleve om 80 år. Men det hadde jo vært artig å vite hvordan verden blir i år 2105! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hekri Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Mange gode kommentarer, innlegg og tanker om fortid og fremtid - selv om det har sklidd litt vekk fra trådens utgangspunkt. Jeg var innom de samme tankene for noen år siden......... Har det blitt for dyrt, for vanskelig, for tidkrevende å eie, drifte, og manøvrere en båt? Er vi i ferd med å bli en gjeng akademikere som ikke engang eier vår egen skrutrekker???? At ungdommen er håpløs er jeg ikke enig i - 98,3% eller flere, er flott ungdom! Noen foreldre er kanskje i tidsklemma, men det blir en helt annen og politisk diskusjon. Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev! Link to post
Hekri Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Kanskje Odd Nordstoga har definert et behov som samfunnet og ikke minst den oppvoksende slekt trenger flere av: "Ein farfar i kjeledress skull’ alle ha som luktar av olje og sjø Og med lommene fulle av gamalt skrot Det er mykje få bruk for i Goffas rot Ja, ein farfar i livet skull’ alle ha" Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.